Notificari
Sistemul de ticketing este o solutie destinata automatizarii si eficientizarii proceselor de pe teren, care pune la dispozitia agentilor toate informatiile necesare, in orice moment, din orice loc. Solutia permite urmarirea clientilor si actualizarea datelor lor, inregistrarea activitatilor pentru fiecare client in parte si planificarea lor intr-un mod centralizat. Soluția este disponibila pe urmatoarele platforme: iOS si Android.
Utilizarea sistemului de ticketing, ca aplicatie de tip back-office permite administratorilor si dispecerilor sa administreze activitatile de pe teren, sa creeze si sa actualizeze informatii despre activitati, sa administreze incidentele si orice alte informatii relevante pentru buna desfasurare a activitatii. Acesta include toate functionalitatile necesare administrarii activitatilor, incidentelor sau informatiilor despre clienti.
Utilizand acest sistem, utilizatori pot efectua urmatoarele operatii:
- Administrare si afisare lista client – cu detalii;
- Definire lista agenti de pe teren (nume, device, telefon, etc) (echipe sau indivizi);
- Vizualizare/adaugare, raspuns/deschidere, activitati/incidente;
- Introducerea de detalii pentru fiecare activitate/interventie;
- Planificare activitati/echipe sau agenti;
- Realizarea de poze/printscreen-uri si asocierea lor cu fiecare activitate/interventie;